Adverteren op Google (SEA)

Je campagnes zo goed ingesteld dat je de laagste cost per click betaalt en de beste kwaliteitsscores behaalt. Dat is wat wij doen.

Adwords uitbesteden

Wij maken, beheren en optimaliseren al jaren Google Adwords campagnes voor talloze tevreden klanten. Dankzij onze kennis en strategische aanpak zorgen wij ervoor dat onze klanten een zo laag mogelijke Cost per Click (CPC) betalen en een zo hoog mogelijk rendement behalen uit hun investering. Door Adwords campagnes zo optimaal mogelijk op te zetten voor onze klanten zorgen wij ervoor dat ze geen onnodige kosten maken en hogere conversies, meer orders en meer leads ontvangen via hun website of webshop. Denk je erover om te adverteren op Google of je huidige Adwords campagnes uit te besteden? Wij verdiepen ons graag in jouw bedrijf om je vervolgens een gepast voorstel te doen.

 

Ben je benieuwd hoe jouw website momenteel scoort in zoekmachines? Laat ons gratis je website scannen op de allerbelangrijkste SEA aspecten en mis nooit meer een potentiële klant! 

adverteren op google tijdens een meeting

6 Grote voordelen van SEA

 

website laten maken

Gerichte targeting

Je bereikt je klanten op het moment dat ze op zoek zijn naar jouw diensten.
website laten maken

Jij bepaalt waar je ads te zien zijn

Met SEA kies je zelf of je lokaal (per stad), regionaal of landelijk wilt adverteren.
website laten maken

Alles is meetbaar

Met Google Analytics kunnen we exact bijhouden hoeveel bezoekers je via je ads krijgt en welke ervan daadwerkelijk converteren.

website laten maken

Aan- en uitzetten

Ga je op vakantie of heb je even genoeg klanten? Dan kunnen we je ads voor een tijdje uitzetten.

website laten maken

Hoge click trough rates

Bij gerichte targeting op de voor jou relevante zoektermen kunnen we veel hogere doorklik-percentages bereiken.
website laten maken

Bovenaan op Google

Met SEA sta je bovenaan in de Google zoekresultaten. Zelfs hoger dan de organische resultaten.

Onze strategie.

Het doel van een succesvolle SEA strategie is het targeten van mensen die specifiek op zoek zijn naar jouw diensten of producten. Waar traditionele marketing zich focust op een zo groot mogelijk publiek kunnen we met online marketing juist zo gericht mogelijk targeten op individuen of niches. Daarnaast is het met traditionele marketing erg moeilijk om te bepalen of je marketinguitingen hun vruchten hebben afgeworpen. Terwijl je return on investment, dankzij het goed bijhouden van data, met online marketing erg makkelijk te achterhalen is.  

 Bij het bepalen van onze advertentiestrategie kijken we naar de volgende aspecten die van invloed kunnen zijn op de prestaties van je advertenties.

TECHNIEK

De techniek van je website is een belangrijke bepalende factor als het gaat om de hoogte van je Cost-per-Click. Hoe beter je website functioneert des te lager je kosten gaan. Google wil hiermee adverteerders aansporen om te adverteren voor websites met een goede gebruiksvriendelijkheid.

CONTENT

Klanten die op een advertentie klikken doorsturen naar waardevolle en relevante content is nog wel het allerbelangrijkste. Is je content niet relevant voor wat je adverteert dan riskeer je een hoge Cost-per-Click. Wij adviseren hierover altijd proactief en sturen bij waar nodig.

 

GEBRUIKERSERVARING

Je website moet online ‘aandacht’ genereren dankzij je Google Ads advertenties. Wij vervullen een adviserende functie als het gaat om je online verschijning op je online media alvorens we voor je adverteren. Zo zorgen we voor een consistente gebruikerservaring.

Vraag een vrijblijvende offerte aan.

Op zoek naar een partner waar je mee kan sparren over dat nieuwe idee? Of wil je graag de mening van een professional horen over de huidige situatie van je website of webshop? Vraag dan vandaag nog vrijblijvend een offerte aan, we reageren dezelfde dag.

WordPress Lightbox
Offerte aanvragen