fbpx

Adverteren op Google (SEA)

Je campagnes zo goed ingesteld dat je de laagste cost per click betaalt en de beste kwaliteitsscores behaalt. Dat is wat wij doen.

Google Adwords uitbesteden

Wij maken, beheren en optimaliseren al jaren Google Adwords campagnes voor talloze tevreden klanten. Dankzij onze kennis en strategische aanpak zorgen wij ervoor dat onze klanten een zo laag mogelijke Cost per Click (CPC) betalen en een zo hoog mogelijk rendement behalen uit hun investering. Door Adwords campagnes zo optimaal mogelijk op te zetten voor onze klanten zorgen wij ervoor dat ze geen onnodige kosten maken en hogere conversies, meer orders en meer leads ontvangen via hun website of webshop. Denk je erover om te adverteren op Google of je huidige Adwords campagnes uit te besteden? Wij verdiepen ons graag in jouw bedrijf om je vervolgens een gepast voorstel te doen.

Vraag een gratis offerte aan

 6 Grote voordelen van SEA

Gerichte targeting

Je bereikt je klanten op het moment dat ze op zoek zijn naar jouw diensten.

Jij bepaalt waar je ads te zien zijn

Met SEA kies je zelf of je lokaal (per stad), regionaal of landelijk wilt adverteren.

Alles is meetbaar

Met Google Analytics houden we bij hoeveel bezoekers je via je advertenties krijgt en hoeveel conversies dit oplevert.

Aan- en uitzetten

Ga je op vakantie of heb je even genoeg klanten? Dan kunnen we je advertenties voor een tijdje uitzetten. 

Hoge click through rates 

Bij gerichte targeting op de voor jou relevante zoektermen kunnen we veel hogere doorklikpercentages bereiken.

Bovenaan op Google

Met SEA sta je bonvenaan in de Google zoekresultaten. Zelfs hoger dan de organische resultaten.

Benieuwd hoe jouw website scoort op SEO? 

Onze strategie

Het doel van een succesvolle SEA strategie is het targeten van mensen die specifiek op zoek zijn naar jouw diensten of producten. Waar traditionele marketing zich focust op een zo groot mogelijk publiek kunnen we met online marketing juist zo gericht mogelijk targeten op individuen of niches. Daarnaast is het met traditionele marketing erg moeilijk om te bepalen of je marketinguitingen hun vruchten hebben afgeworpen. Terwijl je return on investment, dankzij het goed bijhouden van data, met online marketing erg makkelijk te achterhalen is. Bij het bepalen van onze advertentiestrategie kijken we naar de volgende aspecten die van invloed kunnen zijn op de prestaties van je advertenties.

Techniek

De techniek van je website is een belangrijke bepalende factor als het gaat om de hoogte van je Cost-per-Click. Hoe beter je website functioneert des te lager je kosten gaan. Google wil hiermee adverteerders aansporen om te adverteren voor websites met een goede gebruiksvriendelijkheid.

Content

Klanten die op een advertentie klikken doorsturen naar waardevolle en relevante content is nog wel het allerbelangrijkste. Is je content niet relevant voor wat je adverteert dan riskeer je een hoge Cost-per-Click. Wij adviseren hierover altijd proactief en sturen bij waar nodig.

Gebruikerservaring

Je website moet online ‘aandacht’ genereren dankzij je Google Ads advertenties. Wij vervullen een adviserende functie als het gaat om je online verschijning op je online media alvorens we voor je adverteren. Zo zorgen we voor een consistente gebruikerservaring.

Gerelateerde blogs

SEO Trends 2019

De opkomst van virtuele assistenten zoals Google Assistant maakt zoekopdrachten uitvoeren een stuk makkelijker. Niet alleen veranderen geschreven zoekopdrachten in…

Lees meer

Mobile first

Wat betekent dat? Jarenlang maakten bijna alle websitebezoekers gebruik van een vaste computer. Sinds de opkomst van smartphones is dit aantal geleidelijk steeds meer afgenomen…

Lees meer

Contact

Connect

Wil je meer weten over ons, onze diensten of heb je een andere vraag? Neem dan contact op met ons via de onderstaande gegevens of stuur ons een bericht met het contact formulier.

Boerhaavelaan 40, 2713 HX Zoetermeer

+31 85 105 2727

hello@mad-media.nl

WordPress Image Lightbox Plugin