Hubspot

Wil jij ook op een effectieve manier groeien en meer klanten binnenhalen?

Lees hier hoe jij dit kan bereiken met inbound marketing.

Ik wil een gratis consult!

Hubspot

Ik wil een gratis consult!

Vraag nu jouw HubSpot demo aan

Hubspot demo

Vraag nu jouw HubSpot demo aan

Hubspot demo

Grondlegger van de Inbound Methodologie

De grondlegger van de Inbound Methodologie is HubSpot. Hierbij heeft HubSpot een heel CRM ontwikkeld waarin marketing, sales en customer services nauw en gemakkelijk met elkaar kunnen samenwerken. HubSpot heeft drie tools ontwikkeld om een volledige Inbound Strategie uit te kunnen voeren: Marketing Hub, Sales Hub en Service Hub.

Help je klanten efficiënt met Service Hub

Service Hub is een handige tool voor de Klantenservice. Binnen deze tool staan contactgegevens opgeslagen en kunnen Klantenservice medewerkers gemakkelijk vragen behandelen. Klanten kunnen gemakkelijk FAQ bekijken of een vraag stellen/inplannen aan de hand van een ticketsysteem.

Behaal je marketingdoelen met Marketing Hub

In Marketing Hub, de online marketing tool van HubSpot, is het mogelijk om een volledige Inbound Marketing strategie op te zetten. Binnen deze tool is het mogelijk om blogpagina’s te schrijven, landingspagina’s te maken, social media in te plannen, emailmarketing op te zetten, workflows aan je website toe te voegen en complete campagnes aan te maken. Daarnaast kan je zeer gemakkelijk alle resultaten monitoren en meten. Marketing Hub biedt je dus de mogelijkheid om je gehele Marketingstrategie te automatiseren en alles in één tool te kunnen uitvoeren. Marketing Hub is een echte uitkomst om je volledige marketingstrategie op te zetten en uit te voeren.

Richt je salesprocessen beter in met Sales Hub

Naast Marketing Hub is er ook een tool speciaal ontwikkeld voor de Sales afdeling. Deze tool maakt het voor de Sales afdeling niet alleen gemakkelijker om leads binnen te halen en deze om te zetten naar klanten, maar zorgt ook voor meer efficiëntie en relevantie.

De Sales Hub is een tool die volledig is ingericht voor de salesafdeling. De tool helpt bij het binnenhalen van nieuwe leads, deze vervolgens in klanten om te zetten en ondersteunt het Sales team de tijd efficiënt te laten besteden aan de juiste leads en potentiële klanten op het juiste moment de juiste adviezen aan te kunnen bieden.

Gerelateerde blogs

SEO Trends 2019

De opkomst van virtuele assistenten zoals Google Assistant maakt zoekopdrachten uitvoeren een stuk makkelijker. Niet alleen veranderen geschreven zoekopdrachten in…

Lees meer

Mobile first

Wat betekent dat? Jarenlang maakten bijna alle websitebezoekers gebruik van een vaste computer. Sinds de opkomst van smartphones is dit aantal geleidelijk steeds meer afgenomen…

Lees meer

Contact

Connect

Wil je meer weten over ons, onze diensten of heb je een andere vraag? Neem dan contact op met ons via de onderstaande gegevens of stuur ons een bericht met het contact formulier.

Connect

Contact

Wil je meer weten over ons, onze diensten of heb je een andere vraag? Neem dan contact op met ons via de onderstaande gegevens of stuur ons een bericht met het contact formulier.

WordPress Image Lightbox Plugin